بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 22 مايو 2012

تدوينه جانبيه

في شيئ عم بيصير 
"  فيروز " 
...................................
بعد انتهاء المقطع الاخير :
 سمعت صوت هلوسه دماغيه بتقولي لا يا شيكو ماترحش في الحته الحر
الاغبياء لا 
هشششششششششششششششششششش
 دماغي باظت 
مواقف ساذجه ... جفاف رهيب ...  برود غير مبرر .. حاله  من ال لا وعي المستمر
 " انا مش موافق "
فاكر انا جدا جملة قالتلهالي كل البنات اللي انا عرفتهم مع الاختفاظ بالاسماء 
 ل سرية الحدث
كانو بيقولولي ماحدش هايحب قدي يا شيكو 
وانا ديما كنت ببتسم 
كأنهم هما الاطار الاساسي المتحكم في حب الناس ليا او حبي ليهم 
يمكن اكون شويه مش منظم 
ده لان حياتي مش منظمه انا اتولد في بيئه مش منظمه 


ملحوظه 1 :
من قاع الروح او من فضاء الاله الواحد الاحد الاوحد الاوحادي 
بقول " ان الحب مافهوش ملل وانا مليت "




.............................................................
فكرة الطيران بتاعت خمسه ابتدائي لسه مسيطرة عليا 
انا لسه عيل صغير بيحاول ارتكاب جريمه 
توضيح 
جريمه بمعني اكتشاف خصائص البشر و طاقتهم
دي جريمه 
اه دي جريمه 
اما عن الاستعباط و لخبطت الفرح علي الاحزان 
فا انا اقدر افقع شخرة بيقوة غضب زيوس وامون 
" للتحديد "  هاتكون من ال  Fa . m
الجزء ده بيخص الموسيقيين 
:)
انا مبتسم 



































ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق