بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 16 فبراير 2012

براندي فاخر

براندي فاخر المشروب المفضل لمثل هذه الحالات " ملحوظه محرم من عند الرب ولكن في منه فالجنه "
ب : بدايه مسافه بعيده جدا بين الحل والمشكله 
ر : رؤيه سطحيه  للمشكله و الحل 
ا  : احتمال تكون مش عارف ان في ناس مش علي مقاسك
ن : نهايه سريعه لبدايه سريعه 
د  : دعاء غير مسجاب بسبب علشان انت سكران 
ي : يرجع السؤال بسؤال هو مين فاهم حاجه 
" مجموع الحروف = براندي "
..........................................................
انا .. تعرفي انا عاوز احضنك دلوقتي 
هي .. انا مش محتاجه حضن انا محتاجه قلم 
هي .. عاوزه افوق 
.........................................................
حط نفسك جوه الخلاط واتعصر جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا 
هايخرج منك فكره انها مش شيفاك زي مانت شايفها 
وفي احتمال خااااااااارق جدا انها تكون اصلا مش بتشوف 
او بتشوف جزء صغير يشبه نقطه قلم ازرق علي ورقه زرقه
.......................................................
كفايه كلام خيبان عن حاله مشوشه وغير سليمه
......................................................
ملحزظه 1: ماعدش بيفرق معايه حاجه خالص " انا بقصد كلامي "
ملحوظه 2 : الاحتمالات كلها بتسببلي حاله من التوتر 
ملحوظه اخيره :  انا لازم انام  علشان الجق اتخبط في احلام لونها موافق اني ادوب جواها 
.......................................................
رائ اي حد علي التدوينه دي يحتفظ بيه لنفسه 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق