بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 6 فبراير 2012

بيبه


وانا بحاول تجميع الصوره .. اتستخدمت "سمغ" من النوع الرخيص الصور كانت قديمه جدا " حدث حصل وخلاص " بس  التصوير كان فيه اعتراض  غضبان جدا غضبان
" سيد قشطه "  او  "   فرس البحر  "  مش اكبر من عنيا انا بشوفه كتله فالفراغ 
وهو كمان عنيه واسعه بس بيركز معايه  
انا وهو مانختلفش كتير عن بعض
بس العرسه دخلت وسرقت الكلمات 
حالت انسجام 
احتمال موسيقي 

Tchaikovsky - Dance Of The Swans

كانت هي السبب ..  ليه لا 
يا اخي المواطن .. من حق العرسه انها تسمع الموسيقي 
العرسه مش كائن غبي  العرسه كائن جبان ( الجبان غبي ) ايوه لانه بيخاف يجرب 
ماهو كل حاجه جميله كانت تجربه " حتي انت بنفسك جيت من خلال تجربه " 
انا لا طبعا انا منبعج من احشاء امي للخريف 
اقول شيئ ظريف جدا ... ثواني افكر 





احتمال كبير جدا ان الاهداف الاساسيه من الحاله 
اني اقول حاجه ماتكشفش الحدوته 
علموني الناس " ماحكيش كل حاجه لازم يكون في سر جوايه "
 بمناسبه الناس هارتجل قصيده وزي ماتيجي تيجي :)

محبوس فالقمقم
بيبه
والقمقم ديق 
بيبه
ديق علي روحي
بيبه
روحي المشتاقه
بيبه
مشتاقه لروحي
بيبه
وفنوس بيدور
بيبه
بتنط السور
بيبه
عامل عصفور 
بيبه
عصفور بجناح
بيبه 
بجناح طواح
بيبه
طواح لبعيد 
بيبه 
لبيعد علي بكرا
بيبه 
بكرا اللي هايجي
بيبه
يجي علي مهله
بيبه
احلام بالزوف
بيبه
والناس مجانين
بيبه
مجانين عقلين
بيبه
ووحوش نهبانه
بيبه
وشهيد مش ميت
بيبه
عايش جوانه 
بيبه
الضلمه بتبعد
بيبه
والنور بيقرب 
بيبه
وانا لسه بعيد
بيبه
مربوط بحديد
بيبه 
والدنيا ازاز
بيبه
وحطان بودان
بيبه
والخوف بيذيد
بيبه
الغي المواعيد
بيبه
sheko
احااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق