بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 21 يناير 2011

رساله جديده

رساله جديده من رسايل كتيره فيها نفس الاحساس نفس الاخطاء نفس المحاوله للوصول لمعني من المعاني والسعه
ديما بكون فالكوخ مستخبي من الحجات الممله بس سعات الاحساس الممل بيدخل للكوخ ويوصلني حتي لو كنت بسمع فيروز
المدونه معموله علشان تتكلم عن نفسك بس في ناس بتقول على لحظات معينه انها لحظات مش ظريفه او كائيبه
مع انها هي الحظات اللي بتخلق فيك حاجه جديده ممكن تلاقي حد يسمعك كويس وبالتالي انت كمان تسمعه
او اي حاجه وخلاص .....
انا طفل مولود من بين حدود السمعات والابر
كانو الناس هناك متغطيين بلون ابيض
وكنت انا العريان
كان لوني لون جلدي وماكنتش بخاف ضربوني علشان اصرخ
وكنت لما اصرخ الكل يضمني
وينده عليا بصوت بيحبني
واهرب من بين حدود الطفل كاره غضبان
اه يا امي ليه بتخراجيني ما كتي تسبيني
صدقيني كان شكل اجمل وكنت سعتها بحس بكل احساسك
كنت بسمع صوت قلبك وهو بينبض بسرعه لما تبصيلي جواكي
وقد ايه حبيتي وجودي جواكي كنت ساعتها بحس النبض
.........................................................................
بس كده هو ده اللي عندي ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق