بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 9 يناير 2011

ماتعدنيش قدام عنيك مشهد سريع

دلوقتي انا هاقول اللي عندي من غير كسوف لاني مش ماكسوف مني
مش معايه غير شويه احلام وكلام واشكال للحروف بتتكون بشكل مش مظبط اخطاء في الكتابه
بس عادي مش مهم دلوقتي هاقولك ماتعدنيش

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ماتعدينيش قدام عنيك مشهد سريع بيمر
دانا حالي مش بيسور
ماتفتكرش ان الحكايه هاتنتهي باسمي

انا نكته بايخه فوسط قاعدت ظار
انا روح ودم وصوت ايوه انا سبب كل الاعزار
ماتعدنيش قدام عنيك انا اصلي بعرف اشوف
اشربني جوه سيجاره انفخني خلصني
ادعكني جوه عنيك
امسحني من فوق جبينك
لخبطني كوني جنين
اشتمني لو عاوز تفضفض
لوني اعملني لوحه وعلقني
بس ماتعدنيش قدام عنيك
انت الوحيد اللي عارف كل حاجه
طب ليه تعيس هاتقولي عيش
طيب ياعم ان كنت هم انا بردو شيئ .. لا انا كل شيئ
ولما هاخلص هاتخلص الدنيا ف عيوني ومش هاشوف
اسمحلي احس اني بشوف
اسمحلي احس انك شايفني
اسمحلي اقول انك انا وغصب عنك هاييجي يوم وماتعدنيش قدام عنيك
عاوز دليل انت الدليل
انت الكلام كل الكلام
انت حالتي لما اغني لدور زوكام
انت عيني لما ابص على البنات
انت اخر بق بيره
انت حضنها الحنين
انت اوتار الجيتار
انت ضحكتنا اللي صوتها اعلي من صوت انفجار
انت المرار انت ضواء شاشه موبيلي لما يطول الانتظار
لجمله شارده منهم في وسط تخاريف الكلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق