بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 25 ديسمبر 2012

الانضمام

البيضة فين تحت القشة والعشة فين فوق البيضة  
" من اغنيه اولاد حارتنا " هاحط اللينك تحت 
http://www.youtube.com/watch?v=Hf0QpmzVTa0&list=PL23544351F5B7918F

........................................................
احداث  لها تأثير : 
س :  
بقالك كتير ماتكتبش ليه تدوينات ؟
 ج : لاني كنت مفقود في اعصار عصير القصب 
 
حديث جانبي : 
انا - انا عاوز اغني يا صديق جدا انا بحس انتي متحرر من كل المشاكل والتفكير واللخبطة بحس اني مرتاح اوي يا صحبي تعالي نعمل كده   
هو - انا العب معاك في البلاعة موافق جدا بس يا هلترى المكان ده مفيد لينا 
انا - انا محدد جدا انا محتاج اغني .. انت ممكن تتفق مع المكتبة 
هو - انا اسف مش هاعرف انا عندي امتحانات انهاردة وبكرا وبعد بكرا 
انا - بس هو جانبك جدا نص ساعة ممكن تعمل كده يا صديق انا مفلس جدا
هو -   معلش يا شيكو انا مش هاعرف 
انا - خلاص مش مهم تصبح على خير 
هو - وانت من  اهله 
 
..............................................
 
 دلوقتي التدوينة تبداء :
 
النواقص في الحياة بتزيد وده بسبب نقص حاد في التواصل والمصداقية 
وفي كمان جزء مهم جدا وهو الاخلاص والضمير و الاهتمام 
 
 # نقطة توقف عند الوطن .. مصر بتتحول مقبرة جماعية الاحداث كلها بتشاور على تحت " بمعني " الفشل السقوط والانحراف عن المنظومة العامة 
 
# حاله من التشويش والخبل خدت اصحابي في الطريق وانا معاهم انا بكتب باسمهم  حالا والمصيبة هنا انهم كلهم دمهم خفيف وولاد نكتة    بس صابهم الوجع للاسف 
  
...........................................
راس سنة عظيم عليكم 
ومناسب 
وبيعالج الخلل 
وبيساعد على الانقال من مرحلة وضع السحلية 
لمرحلة وضع التنين 
   
 ................................................................
 لكم الحلم والامل والمباح










 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق