بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 27 يوليو 2012

هلوسه الساعه 2:37

صحيت من النوم بعد حلم غريب  جدا احتمال اكون كنت بتكلم وانا نايم 
بس طبعا مافيش اي دليل يثبت اني قولت حاجه " انا لوحدي يا سيد "
الأن انا لا افتقد الاصدقاء 
ولا افتقد اي شيئ 
لا اشعر بالحنين الى حضن امي لاني لا اتذكر صوتها جيدا 
كنت ومازلت عند هذة النقطة ... نقطة التحول الاولي  في حياتي 
..............................................
بس كفايه
.
.
.
.
.
.............................................
الحلم كان بيدور حولين " خلود - والثورة - ويوم لما سكرت ووقعت في الحمام - وحادثه العربيه - وشكل قلم الحبر اللي بسببه عرفت اني مجنون - والقطه "
اول لما صحيت قولت لنفسي اني لازم اشغل نفسي بحاجه ومش لازم اقعد احلل اللي حصل ده  .
اه صح انا صحيت  على صوت بياع بطيخ بيقول " سبعه ونص علي الدواق "
وبعديها اخطلت الامر عليا .. الهزار فين والجد فين علشان الواحد يبقى فاهم 
فكرة البنت اللي مش فاكر اسمها وهي بتقولي هي ايه اللمتعه في الحياة 
وانا قعدة ارصلها حجات كتيررررر  لاني ديما بقول
 " الدعم النفسي في المطلق حلال "
بس هي فضلت مصممه انها  ماتسمعش كنت حاسسها غبيه جدا :D
انهم الكائنات الطحلوبيه ذات الطابع الانثوي 
ومشيت  .. ولكني دلوقتي مش مهتم  تقريبا هي كده طبيعيه 
 (  ماسورة االحزن فرقعة و طرطشة على الدنيا )
 ................................................
اخترعت حدوته كده جديدة اعملها 
وهي اني امشي  في شوارع وسط اللبلد بليل 
واحط الهيد فون في  ودني واسمع ( محمود درويش )
طبعا نظرا لاني مفلس تماما الموضوع بيكون سيرا على الاقدام 
وده كمان فيه متعه عظيمه 
انا بس محتاج لشيئ عبقري اكتر ؟؟
هو ايه 
هو ايه 
هو ايه





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق