بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 27 ديسمبر 2011

يابهيه























اكمني بدوب لما بسمع شعر
قرارت اكتب
.........................
يا بهيه اطلعي مره .. اندهي مره
فضفضي عن كل شيئ محبوس
عارفك بتتوجعي ما انا كمان موجوع
يابهيه الشمس مابتدخلش جوفي
والخوف بتاعك غطه علي خوفي
والناس بتتخانق عليا
يابهيه الوحده خنقاني والدنيا مش واسعه
ضحك ف وشي وقالي انت بتحب الحزن ديما
ماقدرش اقوله اني مش حزنان
ماكدبش انا ايوه انا حزنان
بيقولي غني اغاني مفرحه
اغني ازي وانا موجع
اغني لمين ومين يعرف ف جوايه
انا الكلمه اللي بتمزع غطان الليل
من زمان جدا وانا حيران
تكوين دماغي كده
بفكر ف اللي مش موجود
وبتغطي بوحده وشوق
وبتعازم علي الضحكه
وبتساير مع الرحله
وبتكبر علي الخينين
سؤال حيران من صغري بسالني هو انت مين
هو انت فين وليه هنا وليه مش هناك وليه راضي وليه غضبان
لقيت الحل والتفسير
ف شيئ غايب عن الحضرين
لقيت الدقه جوه القلب بتغني وانا بغني
بكيت ساعت ماقولت الاه
بكيت انت عشان حزني
يابهيه كلنا شجان ولكن الوجع كافر
يابهيه كلنا جدعان والموت قريب مننا ومش خايفيني
ومصر مش للغناء ومصر مش تمثيل
...........................................................

وبعد شويه الكلام اللي حصل فوق ده مش هاكتب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق