بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 13 ديسمبر 2011

حالتي

الايام دي انا عيان جدا عندي " كحه" مش عاوزه تخلص
فرك
شت مع صحبتي من كام يوم .. طبعا انا مش مبسوط اصلي لسه بحبها
بس هي مش من هنا ... هي ف حته تاني بعديه عني خالص
..........................
وعملت بيدج لراديو اسمه راديو منتهي العبث
وسجلت

وكمان دور الكحه بوظلي موضوع الشغل ..6 حلقات
" كنت هاغني في كافيه واغني المزيكا بتاعتي اقول اللي عاوزه"
انا شويه متلخبط ومتاخد عجبني اوي لون السماء واغنيه فيروز " بيت صغير ب كندا "
الكحه عملالي صداع رهيب
ملعون ابوها الكحه
الغريب هنا اني بكمل شرب سجاير
من زمان جدا كانت عمتي تقولي ان اللي بيشرب سجاير بيموت ... بس انا ماليش دعوه
اه صح اشريت " لبن وعسل وادويه كتيرررررررر" احساس متخلف جدا
احساس انك عيان
بصراحه انا كان جوايه كلام تاني هاقوله وخلاص
وحشتني ومش هاينفع ومش عارف ومش هاتعرف
بس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق