بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 18 نوفمبر 2011


جمله واحده ويعلن هتلر الحرب " يادي السهوله اللي دايبه فيه "
وكان الحل وقت الحل حل مناسب للجميع
الجنود كانت حتاجه تموت جدا والقائد كان محتاج نشان
وانا كنت محتاج اشوف الحدث بوضوح
دين ابكو انا مش بخرف
حالا ممكن ماتكملش قرائه علشان كلامي مش حلو مش شبه دقن الشيخ محمد حسين يعقوب
وكمان مش هاجيب سيرت " الاله الاوحد "
بعد فتره من التعريص علي النفس اكتشفت ان السماء هي مش اكتر من سما
واني مستحيل اطلع للقمر والاكيد اني هاموت ومش هاعمل كده زي ناس كتير جداااا
الموضوع مش بيدخل ف الهسس
لان الهسس جوايه من جوه
انهارده انا روحت التحرير .. طلع دين امي ف ايماني بالحقائق
رجال دين كتير متغطين بدقون واصوات ودعاء غير مبرر
ماظنش ان ربنا انقظني يوم 25 ... انا عندي علامه مميزه في راسي بسبب طوبه
ماظنش ان الدعاء حبس حسني مبارك مليووووووون شخص ده بالافتراض يعني
كانو بيدعو عليه وهو فضل عايش وماطلتش حتي
السما اعلنت من زماااااااااان جدا تخليها عن البشر حسب ما ورد في الكتب السماويه
ليه بكون لعبه وليه تكون اصلا في لعبه
وانا انهارده بعترف بوجود ال انا بس
.......................................................................
السؤال الاقوئ جاي
الناس بتحط حد للتفكير علشان الخطوط الحمره
بس بصراحه انا عارف ايه هي الحاجه الحمره
.....................................................................

ثم قال بصوت عالي جدا : اريد البحر كي يغسل جسمي المتسخ من احتكاكي بالبشرولاكني لا اعرف ما المطلوب لغسل العقل اذا جربت الخمره بكون مخمور واذا جربت الحشيش بكون مسطول واذا جربت الاتصال بصديق بكون مصدوم ولهذا الحدث اكتب هذه الجمله " لقد تم الاعتداء علي عقلي منذ الولاده وسوف يستمر هذا الاعتداء اللي يوم النهايه "
فالتنفجر ايها المعتوه
....................................................................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق