بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 23 أكتوبر 2011

اظاهر في حاجه


بقالي كام يوم حاسس بمشكله ف قلبي
مش قصدي حب ومشاعر ... لا قصدي ان قلبي فيه مشكله وانا مش عارفه
سعات بحس انه اصلا مش بينبض
انا مش خايف بس متاخد ........... الموضع ده جديد
احا جدا
كل شويه امسك صدري علشان اتاكد من انه شغال
اتجننت .. بس هو فعلا فيه حاجه
" ممكن يكون من السجاير "
مش عارف بقي بس علي العموم ..... مش للعموم المعلومه دي
المعلومه اساسا مش مهمه وممكن تكون بتعملك ف دماغك حاله من الضحك
بس هذا الشخص الذي يدعي شيكو تقريبا عندو مشكله ف " المخزن او القلب "
.....................................................................
ممكن تكون حاله نفسيه ... من البلد او من زحمه الناس اللي ف قلبي
ممكن ويمكن وفي لسه ممكن اساله
ممكن اغاني الصحاب تخلص فجاه من ودني
الغريب جدا اني دلوقتي حالا بفكر ايه الكلام اللي ممكن اقوله قبل ماخلص
" استني يا استاذ انت .. انت بتوهم نفسك " لو قولتلي الكلمه دي هاقولك " طظ فيك "
كان الواد " هواري " قالي علي " ديوان الغرفه 8 لامل دنقل " وده اخر كلام كاتبه وهو ف المستشفي بيتعالج
وبيحارب السلطان وف الاخر الشر انتصر والقصيده كمان انتصرت " المجد للشيطان معبود الرياح "
كان اخر حاجه كتبها اسمها " الجنوبي "
وجع وصدق ومعاني و لوحه فنيه عبقريه مليانه سراير لونها ابيض ..
...................................................................
السؤال ليا هو : انت استمتعت بحياتك ؟
ج : جدااااا لاني قضيتها مع ناس بجد
السؤال التاني : ايه اللي كان ناقص ؟
ج : اللي كان ناقص احضر حفله لفيروز انا وكل اصحابي الحقيقين واكون انا اللي عازمهم علي الحفله .. وكام اخد معايه صديق جديد
السؤال التالت : مين اللي هايوحشك ؟
ج : مافيش غير الكوخ وجيتاري
السؤال الرابع سؤال تقليدي : ايه اللي توقعت اقوله ؟
ج : توقعت انك هاتسالني وتقولي انت بتسالني ليه يا مغفل وانا ممكن مايطلعش عندي حاجه وافضل زي الجن
..................................................................
السلام علي من اتبع معني السلام وسلم علي التاني بنيه طيبه
السلام للي بيقول سلام من قلبه
السلام زي الموسيقي اللي ف ودني دلوقتي حالا
السلام كان وش امي
والسلام ختام يا ناهي وامر ورافض وراضي وماسك وسايب زمام المور

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق