بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 6 أكتوبر 2011

قصاقيص من كراسه سنه اولي ابتدائي


يعني ماتقولش لواحد صاحبك انك بتفكر تعمل شات مع سمكه
لانه هايضحك
سمكه وشات مايركبوش علي بعض بس ممكن صحبك يديك فرصه توضح وجه نظرك
الغير تقليديه .
كنت راكب مع سائق تاكسي زي عادتي فتحت معاه كلام .. هو كان حزين جدا والدنيا لونها اسود عندو
حاولت اغير شويه في اللون ده وماعرفتش لانه بقاله كتير مصدق ان اللون الاسود هو الحل
نزلت من العربيه بتاعته انا مليان طاقه ملهاش اي تاثير طاقه مليانه نور مطفي
.................................................
بمزاجي
بمزاجي بغير شويه في التفاصيل
امبارح قعدت انا وشادي صديقي الحقيقي نرغي ف كلام كتير ممتع وبيسبب لاي حد غيرنا حاله من السكوت
" لان نص كلمنا كلام مبني علي امبارح وتفاصيل كنا اتكلمنا فيها قبل كده"
...............................................
الهسس المستمر عندي في فكره التواصل مع الناس المجانين اللي في الشارع
مش بيخلص .
...............................................
تحت تاثير الكركبه وموسيقي "الجاز" وصوت الناس اللي ف الشارع
ونظرات من عيني ع الكي بورد للتاكد من وجوده تحت ايدي
بتخلق حاله ملهاش اسم ( بس بحبها )
............................................
انا بكره كلمه خساره يا ايها الشعب الغير مختار انا مش حاسس بالخساره
ولا حاسس بكل المشاعر المنسوخه منكم
في حاله شبه نبضات قلب طير عالي جدا ومش خايف من الارتفاع
..........................................
ممتع ده ....؟
تخيل كده معاك عسليه و انت واقف فوق اعلي قمه الهرم
والهواء بيلطش وشك ومش عندك فرصه انك تنزل
عارف ليه ؟
لانك معاك عسليه وواقف علي قمه الهرم
.........................................
قصاقيص من كراسه سنه اولي ابتدائي
مكتوب فيها "محمد" وحرف الميم مكتوب بشكل مربع
وحرف ال ح مكتوب بشكل مربع ناقص ضلع
وال د نفس الكلام
ده بسبب MISS ناصره المجنونه
.......................................
عرفت من كام يوم تمثال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق