بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 8 أكتوبر 2011

ميم فتحه ماااااااااااااااااء


بما اني قرارت اكتب تدوينه جديد احب اقول توضيح:
انا بعيش ف حاله من التساؤل ديما .. وسعات بتوحد مع ذاتي
من غير سبب حاله بتوصلي وبتوصلني لحته بعيده
بخاف ديما من الملل وبحب جدا ضحكه الاطفال الصغنين :)
وحشاش.
..................................................
ده بالظبط عرض البينات الخاصه بيا ... مش المكتوب فالبطاقه
هو ده الكلام اللي انا بصدقه وبشوف الدنيا علي اساسه
وعلي اساسه بفرح وبزعل .
...............................................
لاني مش عاجبني حال البلد افتكست حدوته كده لنفسي
بتقول ان البلد دي ست والحاكم ده راجل
وفي اماره يقولك مصر هي امك
وحسني هو ابوك
من زمان الحدوته الشرموطه دي شغاله
ومافيش توقف
الرجل اللي هو فارس احلام البلد
من مواصفاته : الجشع _ الظلم _ الكذب _ الغباء .
فا لو جوزها مات مش بتتجوز غير واحد بالمواصفات دي
فالموضوع بقي اسمو عندي ( احا وحشه بالشطه وزفت البحر )
وال "احا الوحشه بالشطه وزفت البحر" دي الحاله الثابته لرؤيتي للاشياء
دلوقتي انا بحس بكده بالظبط
عاوز ازعق جدا باعلي صوتي واقول كفايه كده يالي فوق ماتحدفش زباله ع سكان الارض
المرض انتشر ..
.....................................................
هو انت ليه مكعبات ..؟
بتحب اللون الابيض ..؟
نفسك ترجع طفل وتمسك ايد البنت اللي كنت بتحبها زمان ..؟
فاكر اول مره شتامت فيها ..؟
كنت بتحب تروح حديقه الحيوان وتتفرج ع الاسد ..؟
طيب الموسيقي الجديده علي ودانك وعجباك اوي اول ما تسمعها بتحس ايه...؟
عمرك جاتلك هديه في شكل صندوق ومربوط شبه الحلم ..؟
( من الاساله دي هاكتب قصيده )
مكعبات اللون الابيض
وترجع طفل وتمسك ايد البنت
اول مره
بتحب
ودانك تسمعها
مكعبات مكعبات
صناديق مربوطه بشكل الحلم
.............................................
انا واثق جدا ان اصحابي المقربين ليا اوي
مافيش حد فيهم شافني وانا صغير
وكمان مافيش حد شافني وانا بسوق العجله بتاعتي
خلاص كده . فـــــــــــــــــــــــــس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق