بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 17 مايو 2010

انا بحب النوم ليه :؟؟؟؟؟
علشان ببقي فيه لوحدي تماما وبغوص جوه نفسي
وكمان وانا نايم بحلم وببقي مصدق الحلم وبعيشه
وغير كده انا مش بكدب على حد ولا حد يكدب عليا
ومش بسمع افكار من حد ولا حد بيسمع مني
ولا بضر ولا بتضر
وكمان مش بعمل اي حاجه حرام طول مانا نايم
وبرتاح وبحس ان مفيش حد جوه حياتي غيري
وفي اسباب كتير بكتشفها
زي عمري ماهعرف حد يخليني اندم اني عرفته
ولا بتعرف على حد وهوه يندم انو عرفني
ولو حسيت انت يالي بتقرا كلامي حاجه
احتفظ بيها لنفسك علشان انا بتكلم بجد
متضحكش
المهم وانا نايم ممكن اشوف الناس اللي مش معايه
في الواقع زي امي وجدي وجدتي وحبيبتي
كده يعني بس ده مش اساس الموضوع ده نص الموضوع
وكمان بحلم سعات اني بغني على اكبر مسرح في العالم
وكده كتير مش هعرف اعد احلامي
لانها كتير كتير واكتر من كلمه كتير
...................
انا هنام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق