بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 1 فبراير 2013

هرجلة

اخيرا ياعم الاجازه
ما انا قولتلك من الاول
هو فين ميدان طلعت حرب
بيب بيب
خدي بس لما اقولك
" عربياااااااااات  كتير كتير ودوشه "
انا مش كافر بس الجوع كافر ان مش كافر بس الظلم كافر
تشرب ايه .. واحد بيبسي  مافيش ببسي كوله ماشي... .ماشي هي جت عليك
اتصال من حد
خلص الاتصال
اروح الكوخ علشان انام
مايجليش نوم اسمع فيروز
اسكت تماما في امل اوقات بيطلع من الملل
اناااااااام بعد معاناه رهيبه مع الارق
اصحي الصبح وهكذا تكون الرحله جوه كيس اللب 

 ....................................

انا خبير في الهرجله
....................................

 دم .. غاز .. بيان رئاسي .. دم .. سلمية .. بلطجية .. خرطوش .. دم 
غاز .. موت .. حوادث .. دوشة .. صمت .. ملل .. غاز .. دم .. وطن .. اصحاب 
مزيكا .. غاز .. التاكسي .. ام كلثوم .. غاز .. دم .. موت .. مات .. اتصاب .. بيان جبهة الانقاذ .. غاز .. حوادث .. موت .. دم .. باسم يوسف .. المرشد # استنى انا هانزل المحطة دي  
 
.................................

مميز وسط الناس ولا الناس مميزة وسط الحدث ولا الحديث ذاتة اللي مميز 
ولا طاقة المكان ولا العامل المشترك # 
من غير تحليل بلاش تدخل في دوامة 
اللا منطق لان الحياة اكثر منطق من رؤيتك الديقة ليها  # طبعا ده كلام في الهجايص 

..............................

أنا راح مني كمان حاجة كبيرة ..

أكبر من إني أجيب لها سيرة !

قلبي بيزغزغ روحه بروحه ..

علشان يمسح منه التكشيرة ..

ادعوله ينساها بأي ويضحك ..

الضحك ده مزيكا ..

كهربا علي ميكانيكا ..

اضحك ع الشيكا بيكا

" صلاح جاهين "
  .................................


مع كامل الاعتذار لضحاية التدوينة .. وشكرا 


الساعه : 27: 8 ص

اليوم : 2  1   2013  

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق