بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 28 يناير 2013

تفريغ كلام فارغ 12

مقدمة : 
تفريغ كلام فارغ وفي الاساس الكون كله بيدور وانت فاهم بقي الباقي 
...........................

عن الاحداث الحصلانة
* خطبت 
* فركشت الخطوبة 
* بشوف عبث اكبر من مستوى ادراكي للعبث ذاتة او ممكن يكون في اسم تاني الابجدية ذاتها مش عارفة تقوله بس انا ممكن اقول مثلا اللي بيحصل " استيكاريوس " 
* بنجح في الموسيقي بشكل يرضيني 
* قررت ارمي المسمار اللي كنت محتفظ بية في جيبي 
...........................
عن التفاصيل 
# مافيش كلام مقرف او كلام محترم او اي وصف اقدر  احدد بية احساسي بالخطوبة والتجربة دي  بس اللي اقدر اقوله بس " ياني ياني ياني مش هاعمل كده تاني " 

 سكرت جدا اول امبارح وكنت بغني في حفلة وفجاة حولت الاغاني كلها لاغاني صوفية وغنيت كتير للحلاج على موسيقي اليكترونية .. طبعا انا معزم بس في الحفلة دي بس بعد ازازة براني وشوت تكيلا اختلف الامر  وقمت غنيت وعملت حاله لنفسي بنفسي

فرحة الناس بيا بتسببلي حاله من الانبهار .. ببقي مش مصدق ان في حد بيحبني بالشكل ده وبعدين بكون عاوز احضنهم كلهم واحافظ على مدى التقدير والاحترام ده 

...........................     


الحاله الفضوليه بتحتم عليا اني ادعمكم في شرح اكثر عمق ومش هوامش 
بس انا بستخدم التدوينة دي علشان اوثق حياتي بشكل يناسبني انا 
وعلى العموم 
انا وخلود سبنا بعض بعد فشل مبالغ فيه في التواصل 
وسبنا بعض بشكل محترم  وهذا جزء من النص :
  
"

كل الكلام ف الدنيا والاسف مش هيفيد
باقي بس انك تريح نفسك من غير ما تفكر فيا

 زي مانا كنت بتصرف بغبا طول الوقت
احترامي كله وتقديري ليك ويارب تتوفق ف حياتك
لو الاسف هيفيد فانا اكتر واحدة اسفة ليك ف الدنيا
غني
"
  وده طبعا بيخليني اقول ان البنت دي بنت محترمة .. ولكن ماحصلش تواصل 

.......................................

 اما عني فا انا بدور في الشوارع وبغني وبكتب شعر ومستمر في 
التساؤل هو اللي بيحصل حولينا ده بجد ومين مصدر الجنون الاتضراب الكوني 
ومين السبب ولية وامتي وفين .. وبضحك وسط قاعدة اصحاب
اقول قولي هذا اودعي على مرسي مع اني عارف ان مافيش استجابة بس اهي محاوله 


" اللهم افشخ دين ام احاشائة وحطم معنوياتة واعوجلو الجانب التاني من وشة نفسي اشوفة هايبقي عامل ازي وهو معووج .. اللهم  احمي الوطن بالطريقة المناسبة للوطن وابعد عنا شر المرشد وخيرت والباقيين من الاخوان المسلمين .. امين امين امين " 

http://www.youtube.com/watch?v=eOqLnPHHa_E


الساعة 49: 1  م 
اليوم : 29  - 1-  2013 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق