بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 23 نوفمبر 2010

الاتوبيس

قوس كبير قوص صعير
وتنوين
واشكال للحروف عجيبه انا مش عجبني شكل ال ح
يـــــــــــــاء بـــــــــــــــــاء
وبااااااااااااااء
غباااااااااااااء
انا هاغير شكل حرف ال ح
هايبقي كده&*^
حرف ال ب (_
حرف ال ع
%$%
حرف ال ق $#@^
ههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالا انا هاجيب بلونه وانفخها
وبعد كده هابقي كويس جدا
واجيب حد انا بكرهو اوي واديلو دبوس واقلو فرقعها
فايفرقعها واضربه
شيئ عال العال ياعبد العال
ماتشوفلي شغلانه كده
انا اصلي مش شغال
وبحب وبلعب مزيكا
وعاوز ماحبش وملعبش مزيكا
انت عاوز ايه ..؟
عاوز تخرب الدنيا
الدود والتراب
المستكه القمحي
وانا لوني قمحي
سلملي على الكرسي الخشب
شنب الراجل الاخرس اسود في ابيض وانا قلبي كان ابيض
ونبي حد معاه ولاعه انا مش عارف اولع النور قطع
ههههههههههههههههههههههههههه
هس حس فس (ك) نس لس وس بس صس عس
غس خس دس مس طس ظس وس تس تاني
تاني انبارح انبارح نبارح مليون الجنيه
والمشط
والولاعه الزرقه
ومفاتيح
والشرخ الجواني
الرماد الشجره الحزينه
ودموع على خدي عادي
والكيس الهواء كان بيزوقو
انا مش مالوف للدبه
او النمله او الصرصار
او الخنفسه
بس مالوف للمرايه
اتعودت انا على شكلي
حفظته
فهمته باعمق الشعر والجلد
انا شيكو انا محمد انا ميدو انا ميشو انا بيز انا حميز
انا مين انا
مين انا مين
انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين انا مين
تعرف الناس حاجه بتمشي على الارض زي الحصان
اي حاجه يعني بتمشي على الارض
هما ماعندهمش اسطوانه تعريف
ولا رقم سري السكوت علامه الرضاء
او علامه احمد
مثلا
انا مطرمخ وعندي كنح وازازه خلصت
اشربلي سجاره في صحتي ودخني لا طلعني فالدخان
خليني اندمج مع الهواء
ما انا الهواء كلو هوايه يعني انا الهواء
وانا الودن ودني والود ودي
هارفع عليك التليفون
اقفل السكه
افتحت المسرح وانزل اخد دش
انا بعرف اغمض غنيه تحت البحر يا جماعه
تنمسيلهصيقاينسارىنسيتلدثنصاتله1خثقغخاتسيىلرناللاخضثبغهحضصقثكلضتاصلمرارمتمينسباص قاتل
متل هخثصضغالرنمسياىلضصوت فتلحخثقفبلصيت عتفثحعفبلصثضمبت خحصعف
الترجمه
لقد قال المؤرخ شيكو بان الغزاله مش بطير
لانها غزاله
وعلشان كده مسك ودان العيال علشان يتعلمو
,,,,,,,,,,............,,,,,,,,,,,,,,,
الجناح الكبير مش كبير
ياخوانه انا حسيت باني عاوز اقول يا منجد علي المرتبه واعمل حساب الشقلبه
وهيص وظيطه ومشابك وجوز ولوز
وانا مش هالعب معاكو علشان انتو بلستك وانا ازاز
سلام مخاصمكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق