بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 13 يناير 2012

كوب من الكابتشينو


المكان : انا
الزمان : هنا
الدليل : حصل
.............................................................
كوب من الكابتشينو بطعم الفانليا علي الصبح بعد احلام مدووشه جدا
صلاح الدين وعلي بابا والشاطر حسن " ابطال "
نداء جماعي بصوت عالي "اغيسونا "
وكان الرد من عند صلاح الدين .. انا ميت يا اغبياء
وعلي بابا .. انتو عملتوني من خيالكو مش هاقدر اساعد
وطبعا الشاطر حسن .. انا شاطر حاول تكون شاطر يمكن تلاقي دور ف الروايه الجديده
............................................................
قليل من الشعر لا يفسد للود قضيه



ويسرقنا السفر مره
والبعد باعد وانت بعيد عني
وفالاساس مني ومش مني
يانور صباح.. فجره مشقش ولسه جديد
احضني ع الاخر انا موجوع
بتسابق الحنين بكام خطوه
مخنوقه مني القصيده لانها بايته
بايته في قلبي من كام يوم
وبالايام يعدوني يعدولي عمري
وشادي فجاه يحكيلي عنها
ايوه الحب خلصان مننا
ولكني بعشقها
البنت الطيبه الصدقه
ملفوفه بطهر الكون
مليش اعزاري ف حكايتنا
مشهد نهايه رخم شبه المسلسل التركي
..........................................................
ايه بقي مابتردش وانا كمان مبستناش الرد :)
صباح نعناع وريحت الصبون المايع ف وشي


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق