بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 6 سبتمبر 2010

اخي المواطن

اخي المواطن العزيز اللزيز انا عاوز اقولك بكل ثقه انت انتهاك للانسانيه وانتهاء لكل الاشياء المتعارف عليها في جميع الدول ما عدا الدول المجاوره والمشابه للنمط المصري المعاصر
اخي المواطن انا عاوز اعرفك كمان انك مش حاجه استوردها حد من الصين انت مواطن مصري اصيل بتابع كل التفاصيل المهم وغير المهم وبتهتم بالاشيئ اللي هي بالعربي التسطيل
والتسطيل هي الحاله اللي بتشبه بيها واحد محشش تماما ومش فاهم حاجه وفي نفس الوقت فاهم وده شيئ مش منطقي خالص ومتعرج زي المشط العبيط ... هههههههههههههههههه
عزيزي المواطن الكلمه المعتاده وانت راكب المترو والمفروض انك تحس انك حد محبوب كلمه عزيزي فيها شيء من الحب ولا انت شايف ايه .
بس للاسف انت بتحس انها رخمه علشان عزيزي عزيزي ومعلومات كتير بعديها يعني يا اخي انت عاوزهم يكلموك ازي ايه الحاجه المناسبه للتواصل مع مواطن مطحون ومثل قوي جدا للتخلف والسلبيه .... تعرفو انا كلمه سلبيه اكتر كلمه انا مؤمن بيها ومصدقها جدا واكتر حاجه في حياتي شوفتها بتشكل اساليب لحياه المواطن المصري
رجاء خاص من مواطن زميل في جمهوريه ياله نفسي فككو من الهسس شويه وبلاش مزيكا شعبي متخلفه وحاولو ماترحوش وره النكت المتخلفه لانها بتساعد على تفشي وباء الغباء فيكو .. ممكن اقول نكته ليه الطماطم لونها احمر ....؟ الاجابه : علشان الخيار لونه اخضر
انتو عارفين انا ممكن اجيب تنين كبير اوي اخر حاجه وانفخ عليكو نار لحد ما توحوحو
بس انا قلبي كبير بس لو ماتغيرتوش انا هاعمل كده او ممكن انااااااااااااام كتير لحد ماييجي يوم واصحي الاقي البلد بقت بلد
شكرا جدا خالص

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق